[Bart - Multiquest - Oneshot - Vrije lvl keuze] Missing trade caravan pt. 2: Setting up camp

Go down

[Bart - Multiquest - Oneshot - Vrije lvl keuze] Missing trade caravan pt. 2: Setting up camp

Post  Bart M on Mon Mar 19, 2018 10:52 pm

De guild ziet een lucratieve en strategische opportuniteit in de ontdekking van de mijn. De mogelijkheid om zelf van deze 'Boom Powder', of black powder zoals het in de boeken beschreven staat, te kunnen maken zou erg nuttig kunnen zijn. Ook het verkopen van de ruwe grondstoffen zou veel geld binnen kunnen brengen, al staat Dragar er op dat de guild het explosieve kruit zelf niet verkoopt, zodat het niet in foute handen kan vallen. Bovendien kunnen er geen nieuwe bandits zich verstigen aan de mijn als de guild er gevestigd is.

Jullie zijn de taskforce die Dragar opgesteld heeft om een beginnende werkkracht samen te stellen en het camp op te starten. Lugdar is al enkele dagen voorop gestuurd om te beginnen.

Character keuze is vrij, het gaat vooral een RP en management heavy session zijn. Minstens één character met goede social skills is aangeraden. Denk ook eens na hoe uw character het camp zou kunnen helpen in orde maken. Zo zou je met hoge athletics Lugdar kunnen helpen met bouwen van huizen of een palissade, met goede nature of survival zou je het moerassige grond kunnen drainen om aan landbouw te kunnen doen, enz.

Minstens 3 spelers (maar graag zo veel mogelijk)
Duurt 1 maand in game time.
Bart M
Admin

View user profile http://velleriondnd.forumotion.com

Back to top Go down

Re: [Bart - Multiquest - Oneshot - Vrije lvl keuze] Missing trade caravan pt. 2: Setting up camp

Post  Bart M on Fri Apr 06, 2018 3:38 pm

Teaser: Ik heb enkele regels van de Kingmaker adventure van pathfinder genomen en aangepast voor deze sessie wink
Bart M
Admin

View user profile http://velleriondnd.forumotion.com

Back to top Go down

Back to top